fredag 13 november 2015

Små prickar...

Jag är dålig på att framkalla foton. Oftast blir de liggande länge på datorn innan jag tar tag i det. När jag väl kommer till skott så brukar jag tycka att det är roligt att göra fotoböcker istället för att bara framkalla bilderna. Att göra fotoböcker kostar ju en slant så smålänning som jag är så brukar jag dessutom passa på när jag hittar något bra erbjudande någonstans :-).

När jag köpte min första egna katt, Puzz, så fick jag med en skiva med bilder på henne & hennes syskon som uppfödaren tagit de första 12 veckorna. Min lilla prickfia var ju helt bedårande som kattunge och när jag för ett litet tag sedan sprang på ett bra erbjudande på en fotobok så fick det bli en bok om Puzz första 12 veckor.

Det blev en fotobok med 24 sidor i formatet 20x20 cm. Idag kunde jag äntligen hämta ut den på posten! Bjuder på några uppslag här i bloggen :-)





/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar